UMWŚ korzysta z funkcjonalności systemu ITManager

Wdrożenie systemu ITManager w Urzędzie Marszałkowskim Województwa Śląskiego

Na modernizację posiadanych rozwiązań, które wspierają zarządzanie zasobami i procesami IT, zdecydował się Urząd Marszałkowski Województwa Śląskiego. Aby usprawnić proces wymiany informacji i zunifikować systemy Departament Cyfryzacji i Informatyki wdrożył system ITManager.

Z perspektywy czasu możemy potwierdzić, że jesteśmy zadowoleni z użytkowania ITManagera. System sprawdza się również jako narzędzie wspierające organizację pracy zdalnej, gwarantując ciągłość pracy urzędu i zwiększając komfort pracy pracowników. Umożliwia administratorom rozwiązywanie problemów codziennych i „niecodziennych”, m.in. zdalną instalację czy naprawy bez konieczności rozszerzania uprawnień użytkownikom.
- mówi: Krzysztof Breguła, administrator Referatu Zarządzania Aplikacjami w Urzędzie Marszałkowskim Województwa Śląskiego.

 

Wyzwania przed wdrożeniem

  • wybór i wdrożenie systemu, który będzie optymalnie wspierał zarządzanie zasobami i procesami ITSM
  • zmiana dotychczasowego systemu na rozwiązanie, które dla pracowników Urzędu będzie intuicyjne i przyjazne w obsłudze
  • wdrożenie modułu ServiceDesk
  • optymalizacja i automatyzacja powtarzalnych zadań
  • zapewnienie procesów zdalnego wsparcia użytkownikom

 

Korzyści z wdrożenia systemu ITManager

  • integracja wielu funkcjonalności w jednym narzędziu
  • automatyczna inwentaryzacja zasobów IT – oszczędność czasu
  • automatyczna, zdalna instalacja oraz aktualizacja oprogramowania
  • zdalne zarządzanie – wsparcie użytkowników w pracy zdalnej
  • scentralizowany system obsługi zgłoszeń – sprawność ich realizacji
  • narzędzie do komunikacji między działami – możliwość zarządzania incydentem

 

Przeczytaj całe case study na stronie systemu ITManager

Masz pytania?
Chętnie udzielimy pomocy.

Infonet Projekt SA

ul. Bystrzańska 94
43-300 Bielsko-Biała
33 497 84 54

Oddział Warszawa
ul. Bakalarska 34
02-212 Warszawa

Dział handlowy

handlowy@infonet-projekt.pl
Bielsko-Biała: 33 497 84 54 wew. 26
Warszawa: 22 841 00 88

Serwis/Helpdesk

serwis@infonet-projekt.pl
Bielsko-Biała: 33 497 84 54 wew. 40
Warszawa: 22 841 00 88