Infonet Projekt Case Study Wdrożenie systemu ITManager w AMIC Energy
Wdrożenie systemu ITManager w AMIC Energy
W przypadku posiadania ponad 100 stacji paliw na terenie Polski, kluczowa jest szybka pomoc zdalna użytkownikom końcowym oraz możliwość zaplanowania oraz wykonywania automatycznych operacji. Jakiekolwiek prace techniczne czy inwentaryzacyjne są bardzo utrudnione lub niemożliwe do wykonania ze względu na rozproszenie lokalizacji docelowych.
- mówi: Mariusz Banasiak, Senior IT Manager w Amic Energy.
Zakres dostawy
Systemem ITManager zostało objętych 500 stanowisk komputerowych w zakresie inwentaryzacji, audytu oprogramowania, automatyzacji, systemu ticketowego, zdalnej pomocy, skanera sieci oraz monitoringu użytkowników. Proces wdrożenia obejmował również pełną konfigurację środowiska oraz dedykowane sesje konsultacyjno-szkoleniowe.
Masz pytania?
Chętnie udzielimy pomocy.
Infonet Projekt SA
ul. Bystrzańska 94
43-300 Bielsko-Biała
33 497 84 54
Oddział Warszawa
ul. Bakalarska 34
02-212 Warszawa
Dział handlowy
handlowy@infonet-projekt.pl
Bielsko-Biała: 33 497 84 54 wew. 26
Warszawa: 22 841 00 88
Serwis/Helpdesk
serwis@infonet-projekt.pl
Bielsko-Biała: 33 497 84 54 wew. 40
Warszawa: 22 841 00 88