Wdrożenie systemu ITManager w AMIC Energy

Jak przebiegło wdrożenie systemu ITManager w AMIC Energy?

W przypadku posiadania ponad 100 stacji paliw na terenie Polski, kluczowa jest szybka pomoc zdalna użytkownikom końcowym oraz możliwość zaplanowania oraz wykonywania automatycznych operacji. Jakiekolwiek prace techniczne czy inwentaryzacyjne są bardzo utrudnione lub niemożliwe do wykonania ze względu na rozproszenie lokalizacji docelowych.
- mówi: Mariusz Banasiak, Senior IT Manager w Amic Energy.

Zakres dostawy

Systemem ITManager zostało objętych 500 stanowisk komputerowych w zakresie inwentaryzacji, audytu oprogramowania, automatyzacji, systemu ticketowego, zdalnej pomocy, skanera sieci oraz monitoringu użytkowników. Proces wdrożenia obejmował również pełną konfigurację środowiska oraz dedykowane sesje konsultacyjno-szkoleniowe.

 

Przeczytaj całe case study na stronie systemu ITManager

Masz pytania?
Chętnie udzielimy pomocy.

Infonet Projekt SA

ul. Bystrzańska 94
43-300 Bielsko-Biała
33 497 84 54

Oddział Warszawa
ul. Bakalarska 34
02-212 Warszawa

Dział handlowy

handlowy@infonet-projekt.pl
Bielsko-Biała: 33 497 84 54 wew. 26
Warszawa: 22 841 00 88

Serwis/Helpdesk

serwis@infonet-projekt.pl
Bielsko-Biała: 33 497 84 54 wew. 40
Warszawa: 22 841 00 88