Infonet Projekt Kariera Specjalista ds. wsparcia użytkownika końcowego

Specjalista ds. wsparcia użytkownika końcowego

Bielsko-Biała
Pełen etat
UoP i B2B

Zgrany zespół to nasz cel, atut i powód do dumy. Szukamy ludzi nietuzinkowych, kreatywnych i otwartych na nowe doświadczenia. Ważna jest dla nas „chemia” w komunikacji między pracownikami i współpracującymi zespołami.


Zakres obowiązków:

  • obsługa zgłoszeń klientów w zakresie pierwszej linii wsparcia (L1)
  • pomoc zdalna użytkownikom w obsłudze oprogramowania wytwarzanego przez spółkę (Systemy OXARI, ITManager)
  • bieżąca współpraca z zespołem konsultantów (L2) oraz zespołem developerskim (L3)
  • wsparcie w opracowywanie dokumentacji systemu, w tym instrukcji użytkownika (PL/EN)
  • bieżące uzupełnianie systemu zgłoszeń (HelpDesk)

Wymagania:

  • wykształcenie wyższe (preferowane kierunki informatyczne)
  • bardzo dobra znajomość systemów operacyjnych WINDOWS, LINUX
  • dobra znajomość języka SQL i środowiska bazodanowego MS SQL, PosteSQL
  • znajomość zagadnień z zakresu funkcjonowania sieci komputerowych
  • podstawowa znajomość środowiska serwerowego oraz usługi Active Directory
  • dobra znajomość pakietu MS Office – w szczególności Excel
  • nastawienie na rozwiązywanie problemów
  • dobra umiejętność budowania relacji z klientami
  • komunikatywność
  • umiejętność analitycznego myślenia
  • umiejętność pracy pod presją czasu

Mile widziane:

  • doświadczenie na podobnym stanowisku
  • komunikatywna znajomość języka angielskiego
  • znajomość zagadnień ITIL
  • umiejętność przekładania wymagań biznesowych na język techniczny
  • znajomość narzędzia JIRA CONFLUENCE

Oferujemy:

  • praca w organizacji o ugruntowanej pozycji na rynku
  • atrakcyjne wynagrodzenie i stabilne warunki zatrudnienia (w oparciu o UoP lub B2B)
  • praca w dynamicznym, młodym zespole, pełnym pasjonatów nowych technologii
  • możliwość rozwoju kompetencji poprzez szkolenia wewnętrzne
  • udział w ambitnych projektach
  • ubezpieczenie grupowe
  • prywatna opieka medyczna
  • brak dress code’u

Zastrzegamy kontakt wyłącznie z wybranymi kandydatami.

Do rozpatrzenia aplikacji wymagane jest umieszczenie w przesłanym CV poniższej zgody w związku z aktualną rekrutacją o treści:
TAK, wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych podanych w formularzu rekrutacyjnym (CV) w celu wzięcia udziału w obecnie prowadzonej rekrutacji przez INFONET PROJEKT Spółka akcyjna, ul. Bystrzańska 94, 43-300 Bielsko-Biała, NIP: 5532087889, REGON: 072177952, KRS: 0000323192, przez okres trwania tej rekrutacji.

I opcjonalnie zgodę w związku z rekrutacją na przyszłość:
TAK, wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych podanych w formularzu rekrutacyjnym (CV) na potrzeby przyszłych rekrutacji prowadzonych przez INFONET PROJEKT Spółka akcyjna, ul. Bystrzańska 94, 43-300 Bielsko-Biała, NIP: 5532087889, REGON: 072177952, KRS: 0000323192.

Aplikuj


    Po zapoznaniu się z Klauzulą informacyjną


    Specjalista ds. wsparcia użytkownika końcowego