Specjalista ds. digital marketingu
Świadczymy kompleksowe usługi z zakresu budowy, zarządzania, utrzymania i serwisu infrastruktury IT.
Jesteśmy jednak – a może przede wszystkim – producentem własnego oprogramowania. Nasze systemy – ITManager oraz OXARI to obecnie najczęściej wybierane polskie systemy klasy IT Service Management. W związku z dynamicznym rozwojem naszych produktów poszukujemy najlepszego kandydata do wsparcia marketingu.
Zakres obowiązków:
- planowanie i prowadzenie działań marketingowych na rzecz promocji software OXARI i ITManager, oprogramowań których producentem jest Infonet Projekt
- inicjowanie i wdrażanie działań lead generation, zgodnie z przyjętą strategią
- opieka nad stronami www (WordPress) oraz bieżąca aktualizacja
- realizacja kampanii e-mail marketingowych
- organizacja webinarów on-line
- monitorowanie rynku, działań konkurencji i trendów rynkowych
- współpraca z partnerami zewnętrznymi oraz nadzór nad realizacją zleceń (agencje SEO, partnerzy biznesowi)
- prowadzenie firmowych kanałów social media oraz realizacja kampanii reklamowych facebook i linkedin (Meta Business Suite, Menedżer Reklam, LinkedIn Ads)
- planowanie kampanii Google Ads
- administracja kontami Google Analytics, monitoring i analiza skuteczności kampanii oraz prowadzonych działań marketingowych (Google Search Console)
- inicjowanie nowych kanałów działań marketingowych
- dbanie o zewnętrzną i wewnętrzną identyfikację wizualną firmy oraz utrzymanie standardów komunikacji wizualnej
- współpraca z pozostałymi działami firmy
Wymagania:
- doświadczenie na podobnym stanowisku min. 3 lata
- doświadczenie w prowadzeniu profili oraz tworzeniu kampanii reklamowych w mediach społecznościowych (znajomość Menadżera reklam META i LinkedIn Ads)
- znajomość narzędzi: Google Analytics, Google Ads, GetResponse, ClickMeeting, Google Tag Manager, SurferSEO, Woodpecker, HotJar, WordPress, GSC
- znajomość zagadnień SEO
- bardzo dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie – min. B2, warunek konieczny
- bardzo dobre umiejętności komunikacyjne i negocjacyjne
- samodzielność, kreatywność i inicjatywa
- systematyczność, dbałość o szczegóły i skrupulatność
- „lekkie pióro”
- wysokie poczucie estetyki
Mile widziane:
- preferowani kandydaci z wykształceniem w obszarze marketingu cyfrowego i ukończonym DIMAQ Professional
- podstawowa umiejętność obsługi programów do obróbki graficznej/wideo (Canva, Photoshop lub inne)
- znajomość branży IT i marketingu w modelu B2B
Oferujemy:
- pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku
- pracę w zespole pozytywnych ludzi, pasjonatów nowoczesnych technologii, udział w ambitnych projektach
- wspaniałą atmosferę i zgrany zespół
- atrakcyjne warunki zatrudnienia – w formie preferowanej przez kandydata (umowa o pracę/B2B)
- wsparcie zespołu w realizowanych zadaniach
- dedykowany zestaw narzędzi pracy
- brak dress code’u
- dofinansowanie nauki języków
- dofinansowanie szkoleń i kursów
- prywatna opieka medyczna
- ubezpieczenie na życie
- program MultiSport
- spotkania integracyjne
- komfortowe warunki pracy
Zastrzegamy kontakt wyłącznie z wybranymi kandydatami.
Do rozpatrzenia aplikacji wymagane jest umieszczenie w przesłanym CV poniższej zgody w związku z aktualną rekrutacją o treści:
TAK, wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych podanych w formularzu rekrutacyjnym (CV) w celu wzięcia udziału w obecnie prowadzonej rekrutacji przez INFONET PROJEKT Spółka akcyjna, ul. Bystrzańska 94, 43-300 Bielsko-Biała, NIP: 5532087889, REGON: 072177952, KRS: 0000323192, przez okres trwania tej rekrutacji.
I opcjonalnie zgodę w związku z rekrutacją na przyszłość:
TAK, wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych podanych w formularzu rekrutacyjnym (CV) na potrzeby przyszłych rekrutacji prowadzonych przez INFONET PROJEKT Spółka akcyjna, ul. Towarowa 2, 43-300 Bielsko-Biała, NIP: 5532087889, REGON: 072177952, KRS: 0000323192.