Złożone potrzeby, nowe możliwości – ITManager w Urzędzie Marszałkowskim Województwa Śląskiego

Czas czytania4 min czytania

Z każdym rokiem rośnie stopień wykorzystywania systemów informatycznych w administracji publicznej. Przed działami IT pojawiają się nowe wyzwania, których realizację wspierają zaawansowane rozwiązania technologiczne. Poprzez centralizację procesów czy automatyzację zadań można generować oszczędności czasu i kosztów. Na modernizację posiadanych rozwiązań, które wspierają zarządzanie zasobami i procesami IT, zdecydował się Urząd Marszałkowski Województwa Śląskiego. Aby usprawnić proces wymiany informacji i zunifikować systemy Departament Cyfryzacji i Informatyki wdrożył system ITManager.

 

Wybór systemu klasy IT Service Management w UMWŚ

Jednym z wymogów, które miał spełnić nowy system ITSM, było zapewnienie automatycznego odczytu informacji na temat posiadanego sprzętu komputerowego i zainstalowanych aplikacji. Istotne było również umożliwienie szybkiej i bezpiecznej zdalnej pomocy pracownikom Urzędu. Kluczowym elementem procesu wdrożenia była stabilność działającego środowiska IT (…) – mówi Leszek Wawszczyk, Kierownik Referatu Zarządzania Aplikacjami w Urzędzie Marszałkowskim Województwa Śląskiego.

 

Przeczytaj całe case study na stronie systemu ITManager


Przeczytaj również

Wywiad z Piotrem Fabiańskim, Prezesem Infonet Projekt SA
Jak rozwój AI wpłynie na przyszłość firm, a w szczególności w sektorze IT? Czy firma musi się cały czas zmieniać, aby nadążyć za wymaganiami konsumentów i konkurencją? Odpowiedzi na te oraz więcej pytań znajdziesz w wywiadzie...
Przejdź dalej
Wywiad z Magdaleną Idzik-Fabiańską, Dyrektor Zarządzającą Infonet Projekt SA
Czy zarządzanie incydentami ma coś wspólnego z onboardingiem pracownika? Dlaczego dział IT jest kluczowym filarem nowoczesnych organizacji? A czy unijna dyrektywa dotycząca cyberbezpieczeństwa powinna stać się Twoim priorytetem? O tych i wielu...
Przejdź dalej
NIS2: Jak przygotować infrastrukturę IT w organizacji?
Dyrektywa NIS 2 to nie tylko konieczność spełnienia narzuconych wymogów dotyczących bezpieczeństwa przechowywania i przekazywania informacji oraz zapewnienia ciągłości pracy w sytuacjach kryzysowych. Powinna również budzić świadomość zarówno w działach IT, jak...
Przejdź dalej