Infonet Projekt Aktualności OXARI z certyfikacją Pink Elephant!

OXARI z certyfikacją Pink Elephant!

Czas czytania3 min czytania

Jesteśmy dumni, że OXARI – nasza zaawansowana platforma ITSM – jako pierwsze rozwiązanie w Polsce uzyskała prestiżową certyfikację Pink Elephant w dwóch obszarach: 

  • Incident Management  
  • Problem Management
  • IT Asset Management
  • Knowledge Management

To wyjątkowe wyróżnienie potwierdza zgodność naszego produktu z najlepszymi praktykami zarządzania usługami IT i stanowi dowód na niezawodność, jakość oraz skuteczność OXARI. 

Czym jest Pink Elephant?

Pink Elephant to światowy lider w szkoleniach i doradztwie ITSM. Jednym z jego najważniejszych programów jest PinkVERIFY – uznany standard certyfikacji dla narzędzi ITSM, potwierdzający zgodność z najlepszymi praktykami branżowymi i wysoką jakość rozwiązań IT.
 

OXARI – skuteczne zarządzanie IT

OXARI to nowoczesna platforma do zarządzania ServiceDesk oraz Asset Management, która umożliwia kompleksowe zarządzanie zgłoszeniami IT zgodnie z ustalonymi SLA. Automatyzuje procesy obsługi, oferuje zaawansowane mechanizmy analityczne oraz skutecznie monitoruje, kontroluje i optymalizuje zarówno fizyczne, jak i cyfrowe zasoby organizacji.

OXARI pozwala na: 

  • szybkie identyfikowanie i reagowanie na incydenty, 
  • monitorowanie zgodności z SLA, 
  • analizę stanu infrastruktury IT w czasie rzeczywistym, 
  • centralne zarządzanie zgłoszeniami w całej organizacji,
  • skuteczne zarządzanie cyklem życia mienia, począwszy od momentu zakupu, przez okres użytkowania, aż po wycofanie z użytku,
  • łatwą inwentaryzację zasobów IT.


„Certyfikacja Pink Elephant to dla nas potwierdzenie, że podążamy właściwą drogą. Zaufanie, jakim obdarzają nas klienci, motywuje nas do ciągłego rozwoju. Ta certyfikacja to nie tylko dowód jakości – to zobowiązanie do dalszego doskonalenia” mówi Magdalena Idzik-Fabiańska, Executive Director, Infonet Projekt

 

Dlaczego to ma znaczenie? 

  • Potwierdzona zgodność z międzynarodowymi standardami ITSM 
  • Większa przejrzystość i przewidywalność procesów IT 
  • Zaufanie klientów i partnerów do jakości rozwiązania 
  • Ułatwienie decyzji zakupowych dla klientów szukających sprawdzonych narzędzi 
  • Możliwość dalszej ekspansji na rynkach międzynarodowych
  • Wzrost konkurencyjności produktu na rynku ITSM 

Jesteśmy dumni, że nasze działania w kierunku zapewnienia bezpieczeństwa informacji, jakości usług i ciągłego doskonalenia procesów spotkały się z takim uznaniem. Dziękujemy naszym klientom, partnerom oraz całemu zespołowi za wkład w to osiągnięcie! To wspólny sukces, który otwiera przed nami kolejne możliwości rozwoju.